مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همراه تنی چند از مسئولین این اداره کل با حضور در منزل 3 قهرمان کشتی استان کرمانشاه در رقابتهای آسیایی از این عزیزان تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛در این مراسم که بصورت جداگانه انجام شد ارسلان حسینی در منزل یداله محبی،حامد رشیدی و بهمن تیموری حاضر و با اهدای لوح و هدیه ای از این قهرمانان تجلیل کرد.

حسینی در این دیدارها ضمن تبریک کسب عناوین قهرمانی توسط کشتی گیران استان در آوردگاه رقابتهای قهرمانی آسیا گفت:ثبت این رویداد پس از سالها موجب شور و شعف در جامعه کشتی استان شده است.

وی با بیان اینکه قابلیت های کشتی استان می تواند سالها مدال آوری و کسب موفقیت کشورمان در رقابتهای مختلف بیمه کند گفت:هدف بعدی شما قهرمانان باید کسب مدال های جهانی و حضور در المپیک 2020 باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین از قهرمانان به عنوان الگویی برای سایرین نام برد و گفت: کسب عناوین قهرمانی زمانی ماندگار است که با اخلاق و رفتار حسنه توأم باشد و انتظار داریم همه قهرمانان در کنار ورزش،اخلاق و منش ایرانی و اسلامی را در سرلوحه زندگی ورزشی و اخلاقی خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار